Повернення та обмін

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ

Вимоги (претензії) споживачів щодо обміну, розірвання договору, якості, безпеки, гарантійного ремонту та обміну товарів придбаних Покупцем в Інтернет-магазині kaindl.in.ua задовольняються Продавцем відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Реалізація права Покупця на повернення чи заміну Товару належної якості відбувається протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі (одержання). Обмін Товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості.
Не підлягає заміні чи поверненню Товар, який не може бути передано іншим особам, або може бути проданий лише з суттєвими фінансовими втратами для Продавця.
При простроченні строку повернення Товару, Продавець має право відмовити Покупцю у заміні Товару або поверненні коштів за Товар.

Повернення та обмін товару

Протягом 14 днів споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

  1. Вимоги до товару

    - не був в експлуатації;

    - збережені цілісність комплекту та упаковки, споживчі властивості, пломби, ярлики;

    - всі електронні вимірювальні прилади, лазерні рівні, лазерні далекоміри повинні бути в заводських кейсах.

  2. Необхідні документи

    - заява на повернення чи обмін.

    Процес повернення чи обміну товару

    1. Зверніться в центр обслуговування info@kaindl.in.ua або зателефонуйте за номером телефону +38 (097) 600-66-40.

    2. Надайте товар та документи для повернення.

    3. Заповніть заяву на повернення чи обмін онлайн або у відділі повернення товарів.

    Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

  3. Повернення та обмін товару з істотними недоліками

    У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару споживач має право на повернення грошей або обмін товару. Для цього додатково потрібен висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

Повернення грошей

Для повернення коштів споживач повинен виконати зазначені умови:

  • передати товар у повній комплектації, заводському упакуванні, зі збереженими властивостями та товарним виглядом, з усіма пломбами та ярликами, в тому вигляді, в якому він був придбаний.
  • заповнити онлайн-форму заяви, вказавши:
  1. номер замовлення
  2. дані заявника та платника;
  3. причину повернення;
  4. реквізити картки, з якої була проведена оплата.